Från gravid 17 åring till 33 år & 10 barnsmamma

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2011

En liten smygtitt...

Av Camilla - 22 augusti 2011 12:08

På vad som händer   


Jag har som sagt börjat hos Olga den 1 augusti med pt online .

Började redan i slutet av maj/början av juni med konsultation,men tar måtten från 1 augusti så är det lättare att räkna.


sen 1 aug.

Midja- 5

Höft- 6,5

Lår:- 3cm


 


kommer fler mått snart på armar o sånt..


Det syns inte mycket på mig än då jag har massa kvar..

Det går åt rätt håll iallafall   



 
 
Malin

Malin

22 augusti 2011 14:26

Hejsan!
Kom precis in på din blogg, och jag gillar den. Men angående detta inlägget, försöker du gå ner i vikt eller något?

http://nightmarecandyy.blogg.se

Camilla

22 augusti 2011 22:52

Hejsan
Kul att du gillar den.
Jaa jag vill gå ner i vikt.

Banta funkar inte på mig så nu har jag tagit steget längre o anlitat personlig tränare..ler.
Sundare mat o träning är det som gäller nu.

25 kilo ska bort

Mvh Camilla

 
Malin

Malin

22 augusti 2011 15:43

guuuud vad duktig du är=)
hur går de är det jobbigt,,
själv har jag ej börjat ännu =( och har en stoooooor last,, cocoa cola =(
aja snart så hoppas jag de går lika bra fr mig =)

http://sevenkids.bloggplatsen.se

Camilla

22 augusti 2011 22:50

Hej hej

Tack så mycket :-D
Jaa det är jättejobbigt,jag är inte en sån människa som tränar,har aldrig varit.
Men nu är det kul o jag kämpar på även om det känns som man dör flera gånger om hehe

Jobbigaste är maten det är jättesvårt att lära sig vad man får äta o inte.
men det går bättre för varje dag

oohh coca cola som är såå gott,förstår dig..ler..

Lycka till när du börjar

Mvh Camilla

 
Malin

Malin

22 augusti 2011 22:59

du ÄR jätteduktig =)
funderar med på att ta kontakt med henne =)

har du något ex på vad du får äta,, är det stor skillnad motför innan

http://sevenkids.bloggplatsen.se

Camilla

23 augusti 2011 09:17

Hej
Tack .ler..

Den stora skillnaden är att jag äter mer nu 5-6 mål om dagen o det är inte jag van vid.

Det är mellamnmål mellan målen,det känns ju ibland som man inte gör annat än äter men man äter mindre portioner istället..

Hon har gjort en matlista för just min kropp o träning efter den så det är svårt att säga vad man äter exakt.

Det jag har slutat med är vit Pasta,potatis o vitt ris,allt mjukt bröd endast knäcke bröd,äter istället fullkorns pasta o ris om jag måste äta sånt.:-D

Jag rekomenderar henne starkt om du är intresserad..

Ha en bra dag

Mvh Camilla

 
Malin

Malin

23 augusti 2011 11:28

oj =) ja du då förstår jag,, men haft den misstanken att det är där man gör fel,, själv äter jag oftast bara middag =) Ops

men de låter ju toppen och du gör de tok bra =)
får ta och läsa på lite och ta kontakt med henne =)

http://sevenkids.bloggplatsen.se

Camilla

23 augusti 2011 22:01

Hej igen..

japp hehe gör så..

mvh Camilla

 
Sofie - Mamma till två små

Sofie - Mamma till två små

24 augusti 2011 14:05

Skulle verkligen oxå behöva börja träna eller något.
Magmusklerna är inte vad dom borde direkt...

kul med så stora framsteg så fort :)

http://lillgarden.blogg.se

Camilla

24 augusti 2011 22:22

Hej hej
Ja det är jättekul..:-D

ja du magmuskler,vad är det..hehe..dom har jag nog inte kännt sen andra barnet så det behöver tränas upp regält..

Mvh Camilla

 
Linnéa i Denver

Linnéa i Denver

26 augusti 2011 06:35

Vilken skillnad!!

http://linneaiusa.com

Camilla

26 augusti 2011 11:48

Hej hej
Tackar :-D

Mvh Camilla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 7 juli 2017 13:11

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 0138734123"

Av Camilla - 4 mars 2015 18:00


  Eftersom min andra blogg ligger nere så skriver jag här :-D När det är tyst så är det bus på gång och mycket riktigt så var det så. Rasmus hade sminkat sig .. Fint va ☺️ ...

Av Camilla - 16 september 2011 09:58

Nu är det http://minstorafamilj.se   som ggäller..     Hoppas att ni föjler med dit. Bloglovin ändras snart över dit..     Mvh Camilla ...

Av Camilla - 13 september 2011 20:15

Idag var det den andra dagen på inskolningen. Det gick jättebra och han lekte oo var precis som han hade gått där länge..   Det blir ju annat på torsdag då man ska lämna han utan att vara där,man provar ju inte att lämna han en stund under insk...

Av Camilla - 13 september 2011 19:43

Igår började Robin sin inskolning på dagis. Det är den nya inskolningsformen som är på 3 hela dagar . Föräldrarna inskolar sina barn själva i 3 dagar sen går det över på fröknarna.   Robin trivs jättebra där o tycker det är kul. Han springe...

Tid

Presentation


Här skriver jag om oss.

Camilla 34år,
Robban 42år.

Våra 10 barn.

Cecilia 16år,
Mathias 13år,
Ebba 12år,
Cilinne 6 år,
Erika 7år,
Mikaela 6år,
Robin 5år,
Sophie 4år
Rasmus 2,5år
Sandra 1,5år

Translate

Gästbok/Guestbook

Kategorier

Våra länkar

Följ oss via bloglovin

bloglovin

Videoklipp

Shabby chic inredning..

Kontakta oss

camilla_em@telia.com

Blogglovin

Blopp.no

Blopp.no

Arkiv

kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Våra besökare från alla länder...

free counters

Länk märken

Blogg Topplista Bloggparaden Personligt Bes\'f6kstoppen} Webbkatalogen
Personligt Personligt
toppblogg.se Fotobloggar Bloggar av mammor och gravida http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards